luni, 13 mai 2013

PROTEST

In ultimii ani, vad ca producatorii de bere fac multi multi bani de pe urma romanilor, pana aici nimic grav. Dar totusi in zona Clujului este o marca predominanta care se gaseste aruncata din cele mai inalte varfuri de munte si pana la cele mai ascunse si neaccesibile drumuri sau poteci: este vorba de Neumarkt. O bere pe care eu nu o consum, din simplu motiv ca nu imi place, dar de ceva vreme mai am un motiv sa o urasc din ficat: O VAD ARUNCATA PESTE TOT, PESTE TOT CAND MERG LA MUNTE SAU ORIUNDE M-AS DUCE. Ce o face asa de predominanta de intra in meniul taranului roman? pretul? gustul puternic si amarui? sau ce  KKT? Ultima data am mers pe un drum de mi-am rupt masina in doua, iar pe drum am numarat in 20m cam 30 de pet-uri mici de Neumarkt, asta pe langa alte doze de la alti producatori bineinteles. Eu inteleg: mergem sa ne 'simtem' bine, gratar, manele, focul cat casa, etc dar ia-ti nene gunoiul cu tine acasa, sau care este problema: ca nu sunt cosuri de gunoi? vrei sa iti puna cos de gunoi pe Aconcagua sau pe Chomolungma? Merge melteanu cu masina, suge o bere si o arunca pe geam..... tipic romanesc..........imi vine sa ...... Nici nu mai pomenesc de ce lasa in urma dupa 'iesirea la padure'. As baga legea martiala pentru astia si armata obligatorie in Cecenia timp de 3 ani. Sa nu uit : celor ce se ocupa de zona Marisel, Maguri Racatau etc. adica padurarii de la ocolul silvic, Romsilva, AJVPS, cei cu defrisarea padurilor, am fost duminica la biserica ( desi sunt certat cu cel de sus si nu am mai vorbit de multi ani) m-am rugat pentru voi sa aveti parte de tot binele din lume.

 Daca am jignit pe cineva: sa suga o ceapa (de preferat rosie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu