sâmbătă, 4 mai 2013

E frumos dar nu prea :)

Cine a mai fost azi la pescuit in afara de mine? unde am fost eu: NIMENI. Singur cuc cum imi place, liniste totala si pesti multi spre foarte multi. Da, pastravul a fost azi la corazon, adica am prins 'o caruta'. Nu foarte mari ce e drept dar pentru distractie a fost zuuuuuuuuper. Am plecat cu noaptea in cap dupa cum vedeti in poze, am ajuns pe la 7 pe apa si pe la 7/15 eram deja ud leoarca pana la 'cutia de viteze' inclusiv si asa am dus-o toata ziua. Acum incep sa regret de ce nu imi cumpar waderi. Asta a fost prima patanie, a doua suna cam asa: am inceput la un moment dat sa tot ratez bubosii, ratez unu, ratez doi, trei ....trebuie sa schimb nimfele. Cand ma uit la ele surpriza, AMANDOUA aveau spinul rupt (Varivas) asa ceva nu am patit niciodata, puteam sa pescuiesc asa toata ziua si nu stiam de ce ratez totul. Iar a treia si aici as vrea va rog frumos sa fiti putini atenti: era sa calc pe doua vipere, da da si erau doua. In ultimii ani vad ca faza: Atentie la capuse a prins, dar Atentie la vipere???. Am vazut vipere ( am si poza pe blog ) la: Belis, Ic Ponor, Somesu Rece, Dragan si din cate stiu eu pancarta cu vipere este doar la Belis. Una era neagra si una era ca si cea din poza de la mine de pe blog din 2011 ( ultimul sarpe de pe blog este sarpele de alun). Erau pe o carare printr-o mica padure de brad de langa apa, eu eram atent la bat sa nu agat firu si nimfele si era sa calc pe ele la doua palme. Stateau la soare una peste alta, el deasupra clar  :-) , si erau foarte groase. Eu am scos un tipat gen Cezar Oatu Eurovision, in primul rand ca eram sa calc pe ele iar in al doilea rand, cea gri era sa urce pe ciza mea. Deci pe persoana fizica atentie dragilor pe unde mergeti, si mai ales cand mergeti cu familia.
         Paste Fericit si Multa Sanatate Tuturor.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu