miercuri, 1 mai 2013

Am inceput













Vreme placuta, fara gratare, fara fum si manele (multumesc lui Dumnezeu), nici un pescar dar totusi urme de cizme pe tot malul apei. Am pescuit vreo 5 ore si am prins lipan si pastrav, dar micuti. Am dat exclusiv la nimfa  ca de....si nu a fost o zi prea grozava, pestii nu au fost foarte activi ( se tot innora dupa care iesea soarele puternic, dar nu a plouat deloc), sau poate mi-am iesit eu din mana ( NICIODATA). Presiunea atmosferica a fost mare toata ziua, poate si asta a fost cauza, in fine pentru prima zi de fish a fost ok, sa zicem ca trecem clasa. Sa aveti o zi placuta in continuare oriunde va aflati. Sa nu uit: am venit cu o foame in glanda si cu o oboseala in mine de parca am tras la plug toata ziua....imi revin eu.

2 comentarii:

  1. Salut Juve, este sarpele de alun si seamana cu vipera, dar este total inofensiv, din aceasta cauza multi il omoara. La noi parca este protejat, dar am patit-o azi la pescuit.

    RăspundețiȘtergere