duminică, 19 iunie 2011

Un weekend frumos



 Am iesit in weekend la fish si a fost cam asa: sambata la clean, vreme frumoasa, o ruptura, a plecat cu un Meps 00 si nici nu am apucat sa vad cat de mare a fost doar am simtit, iar dupa cativa cleni prinsi am incercat sa scot un clean mai frumos pe mal fara minciog, rezultatul se vede mai sus. Dupa ce mi s-a rupt batul am si plecat spre casa ca am fost fara masina si am avut doar un singur bat de pescuit. Duminica la pastrav:  temperatura perfecta, fara gratare, fara manele (in zona unde am fost eu) , pastravi si ceva clenuti prinsi la nimfe si uscate, dar nu am pescuit decat vreo 2 ore. Nu stiu ce am avut dar nu am fost in apele mele in acest sfarsit de saptamana, sa vedem saptamana viitoare ce va fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu