miercuri, 27 aprilie 2011

Clean cu tremurici




 De Paste am facut o iesire in natura si am avut parte de o surpriza foarte placuta. Ce anume?....un mic ochi de apa in care am vazut cel mai mare clean din umila mea existenta pe acest pamant. Semnalmente: peste 50 cm cu usurinta, linistit peste 1,5 kg, foarte calm si precaut, un fel de BOSS al baltii sau cum spune mereu un prieten 'tata lor'. Ne-am privit un pic in ochi si am vazut cum imi trasmite pe calea undelor 'pune-ti pofta in cui' dupa care a plecat usor in apa destul de mare si foarte curata. Nici poza nu am apucat sa-i fac deoarece imi tremurau mainile si pana am deschis aparatul dus a fost. Deja de cateva zile tot am cosmaruri cu el: il intep, il aduc pana la mal si cand sa pun mana pe el scapa....si tot asa. E bine totusi ca mai exista si astfel de pesti, poate unul pe judet dar cert este ca dupa ce am vazut asa frumusete mi-am propus sa ma intorc cat de curand.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu